issue6_10a

Το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης

Tο μάρκετινγκ συνδέει τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς με την κοινωνία και έτσι συμβάλλει στην κοινωνική ευημερία και στην κοινωνική ανάπτυξη. Το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, που ανήκει στη Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.), φιλοδοξεί να υπηρετήσει αυτόν τον στόχο στο χώρο της Θεσσαλονίκης και γενικότερα της Βόρειας Ελλάδας. Ιδρύθηκε το 1984 και οι πρώτοι απόφοιτοι πήραν το πτυχίο τους τον Απρίλιο του 1987.

Σήμερα φοιτούν περίπου 1.400 φοιτητές. Η διάρκεια των σπουδών στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) είναι οκτώ εξάμηνα. Το πρόγραμμα σπουδών είναι δομημένο κατά τρόπο που να καλύπτει τη διαδικασία σχεδιασμού, δημιουργίας, υλοποίησης, τιμολόγησης, διανομής, προώθησης, διαφήμισης και διάθεσης ιδεών, προϊόντων και υπηρεσιών. Από το 2008 εφαρμόζεται στο Τμήμα διαδικασία αξιολόγησης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας Δημόσιας Εκπαίδευσης (Α.Δ.Ι.Π.) και ήδη ολοκληρώθηκε επιτυχώς η διαδικασία της πρώτης εσωτερικής αξιολόγησης.

Το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΑΤΕΙΘ, σε συνεργασία με το Bucks New University της Αγγλίας διοργανώνει συνέδριο με θέμα: “International Conference on Contemporary Marketing Issues 2012”. Σκοπός του Συνεδρίου είναι να εξετάσει λεπτομερώς τα σύγχρονα θέματα του Μάρκετινγκ, να ενθαρρύνει το διάλογο μεταξύ της επιστημονικής κοινότητας και να αναπτύξει νέες προοπτικές στον τομέα του μάρκετινγκ στα πλαίσια ενός παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 13-15 Ιουνίου 2012.

Σχόλια σε αυτό το άρθρο

Προβολή όλων των σχολίων